tirsdag, januar 31, 2012

PASS OPP FOR HER KOMMER JEG!!


Weeeeiiiii,
se opp i bakken og unna vei for her kommer jeg!! 
Som dere ser har vi mer enn nok snø her oppe i høyden.
(Lue + votter GANT, jakke + bukse MINI A TURE, vintersko UGG)



Mornings søte bloggiser!


Har dere en finfin tirsdag morgen?

Her inntas frokost & bloggings samtidig!
Venter på mine fine foreldre som skal være barnevakter/besteforeldre denne tirsdagen da jeg må en liten sveng til kiropraktoren for å bryte opp en litt kranglete rygg og nakke.

Bilde av Cornelius er fra helgen da vi i det nydelige vinterværet skulle ta oss en liten aketur. Vel er ikke bakken så veldig stor, men akkurat passe til en liten en på 7 mnd.

På bilde ser han kanskje litt i tvil ut, men vi fikk da lokket frem smilet et par ganger innimellom,
(skyldes kanskje at entusiasmen var i overkant stor hos begge foreldrene??) kan jeg forsikre om!! 

Vel, da var 2 tørre brødskiver & et glass vann borte og jeg må løpe... 

Vi ses snart igjen:))



koz & klem
T
SHARE:

1 kommentar

Blogger Template Created by pipdig