fredag, februar 24, 2012

ENDELIG!!!

Fredags-morgen-mys.


Heia fininger!



Ajajajaj,
vært holdt fanget i cyberspaceteknologiens verden noen dager nå.
 Bloggen slo seg helt vrang og nektet å la meg skrive nye innlegg i flere dager.
-Men jeg slo knockout på the matrix jeg!!
Så i dag er jeg tilbake, full av fredags pepp og klar for ny helg igjen.

Været er elendig men humøret er på topp, og etter noen uker nå med sykdom & teknodill er jeg igjen klar for alt hva verden har å by på. Tenkte å ta en liten sveng innom IKEA (aka, Jurasic Park for kjennere!!) for å sikre meg noen hyller til småting som ligger og flyter i skuffer & skap på badet. Ordning & reda m.a.o. Så får vi se hva resten av dagen vil bringe...

Middagsfix i kveld blir deilige lammekoteletter, noe i gresk ånd tror jeg??
Nei, nå skal jeg bli ferdig med denne latten og gripe dagen. Håper vi ses snart igjen.


Fredagshilset skal dere alle være!!



koz & klem
T 
SHARE:

3 kommentarer

Blogger Template Created by pipdig