torsdag, mars 22, 2012

EN DAGENS HAIRDO


Jeg gjorde et forsøk på litt nytt med håret og det ble egentlig ganske så bra...



Tjooohooo fine bloggisar!


Bad hairdays, alle kjenner vi til dem.
For tiden har jeg fått min del av slike dager. Har igjen begynt å miste håret og vet ikke om dette skyldes årstiden eller noe annet.
Frisøren min sier at flott hår er en kombo av riktig mat, nok B og D vitaminer sammen med zink, tuppene må også trimmes regelmessig, og med riktig shampo & balsam kommer man langt...

Denne typen fletter har lenge vært i vinden og tenkte jeg skulle prøve meg på en jeg og. Ble riktig så fornøyd med resultatet, og i dette været er dette prima når jeg tar min daglige PW.

Arbeidet var egentlig å ta et greit bilde av resultatet!


I morgen kjører vi ukas beste dag igjen folkens, ha en finfin torsdag alle fine bloggisar☺



Koz





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig