torsdag, mars 15, 2012

SNABBTUR FOR NYE SKO!


Cornelius & mamma på en hypersnar lunch tidligere i dag.
Hemmafruen fikk lunch, Cornelius nye sko!




Hello cupcakes!


Har dere det bra denne fine torsdagen?

Endelig lettet regnet som har ligget non-stop over byen vår i flere dager og dermed var det tid for å komme seg i Huntersene igjen og ta en snabblunch og få unna noen bomkjøp.



Kom endelig over disse fine skoa til Corneliua fra ENFANT etter lengre leting og i min iver etter å få dem hjem og på beina hans, kjøpte jeg dem alt for STORE, typisk!!!
Dermed måtte de byttes i mindre å se så fiiiine!

Så gikk turen til Panduro der jeg måtte handle mer utstyr til takkekort. Er jækla dårlig på å beregne til HELE ti kort, for det jeg hadde kjøpt holdt selvfølgelig bare til seks!

Men nå er alt på stell igjen og tror jeg unner meg en kanelsnurr mens jeg venter på at prinsen skal våkne, så skal han få prøve de nye skoene mens han ræser rundt i gåbilen sin, aka suven!


Klemz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig