torsdag, juni 14, 2012

GADGET!






Endelig er du min!!



Bonsoir mes amis!



Har helt glemt å vise dere min nye drømme-gadget som jeg fikk for noen uker siden.

Et systemkamera av typen Olympus pen E-P3 har jeg lenge siklet etter, og når snille familiemedlemmer fixer ting, gjør de det ordentlig!

Kameraet overgikk mine forventninger MASSE, og har konkurrert fullstendig ut mitt digitale kamera da dette er tusen ganger bedre, og kan gjøre alt det et dig.kamera gjør, -pluss litt ekstra!
Det eneste jeg savner, og kommer til å gjøre noe med, er linsen. Den kommer jeg til å bytte ut.
Har ikke bestemt meg for hvilken jeg skal gå for ennå...

Noen bloggere som har erfaringer med dette/samme kameraet?
Legg gjerne igjen en kommentar om deres erfaringer....

Nå blir det matprogram på tv'n og mys i sofaen!




Ha en finfin kveld.





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig