torsdag, august 23, 2012

BRYLLUPSDAG







Heia fininger!



På denne dag for ni år siden sto vi i Lade kirke og lovte hverandre evig troskap, mannen & jeg! Tenk at jeg skulle finne akkurat deg, med brune, så fine krøller i nakken.
Selv om håret har blitt noe kortere, (-og mindre!) noe jeg helt sikkert har bidratt sterkt til de siste årene(!!!), har kjærligheten bare blitt større.
-og krøllene i nakken fins nå hos vår lille sønn, Cornelius.
    



Så her sitter jeg, i sofaen med islatten min, og mimrer over årene som har gått. Hvordan vi traff hverandre en augustkveld for 16 år siden og humrer litt over det!

Fortsatt litt uenig om hvem som sjekket opp hvem, -ennå!!




Ingen stor feiring akkurat, den får vi ta igjen neste år.
Med en meget preggo hemmafru, manglende barnevakt og jobb lar det seg vanskelig gjøre.
Men hvem trenger store feiringer og festivitas når man er så heldig å ha hverandre og verdens beste familie??

(synes jeg ihertfall).

Så det så...



Ha en finfin torsdag




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig