tirsdag, januar 08, 2013

OM Å HA LITT RETT OG SPISE GODT




 Fikenbrød & Fjellost.



Heia


Ajaj, sa jeg det ikke?!!

I følge Halvor Bakke på frokosttvn er fargene tilbake og det hotteste for 2013. 
Sa jeg det ikke, -vi er blitt hot igjen bankmannen!!
Så da tar vi det easy, sitter stille under pleddet med en sovende baby i armene og ser på frokosttv og lurer på hva jeg skal spise til frokost i dag da?
Jo, det blir hjemmebakt fiken & valnøttbrød med Fjellost & fikensylt (-ikke særlig nyttårsforsett eller slankevennlig, men så har jeg ingen slankeplaner for 13 heller, bare planer om å komme meg videre i livet, kanskje bytte jobb og bli mer fornøyd!).Så grynter Albert til litt innimellom og strekker seg som en solvarmet katt i juni mens jeg kan mumse videre på brød med ost og fyre i peisen til det smeller i tregulvet.

Jo, det blir en finfin start på denne tirsdagen...



koz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig