lørdag, januar 26, 2013

OM Å TESTE UT LITT NYTT & NYTTIG





Fine hudprodukter som jeg skal teste ut på min vinter-tørre-slitne-mammahud!
Base på oljer og skal gjøre underverker for min hud ifg damen på H2. Lukter ihf kjempegodt.




Heeeei alle fininger!


Har dere en finfin lørdag?!!

Her er vi i topphumør for vi har fått sove hele natten gjennom, jippi! Ikke mye tid til overs når man er i barsel med to små under to år, men jeg prøver å få presset inn en og annen time hos hudpleieren. Enten det er fotpleie, manikyr eller bare vippefarge gjør denne lille timen en sjelden gang underverker. I går ble det ikke tid til annet enn en fuktbehandling hos H2, men ooooh, hva det hjelper på!!

Skal teste ut dette for meg, nye merket, Declèor. En liten facial renovering på gang!! Går mye ute i vinterkulda nå og trenger produkter som gir masse fukt til min nå tørre vinterhud. Olje, dag- og nattkrem skal jeg prøve meg på. 





Her skal vi kjøre lørdagskos. Helstekt entrecote til middag i dag & masse godis til kvelds. Må en tur innom butikken for å fylle opp kjøleskapet, og så blir det noen timer ute i snøen med kjelke, BV og masse latter sammen med naboer.



Og vi? -vi ses igjen håper jeg!

koz




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig