onsdag, februar 27, 2013

LITT LYKKELIG AV Å ÅPNE POSTKASSEN







Denne lillelørdagen har solen gjemt seg bakom alt for mange skyer, spør du meg. Bankmannen er på bankreise & knerten er sjefen i barnehagen. Men det er egentlig helt ok. Har akkurat kommet hjem fra dagens pw. 
Så her sitter jeg, mumser på kakerester og drikker en latte. For i dag, jippi jippi, dukket siste Bonytt i postkassen. 

Åhhh, lykke i heimen kan du tro!




Albert ligger i sofaen, lager ga-ga-ga golyder mens han prøver å vise meg tungen sin.
I morgen venter det promenad & barseltreff igjen. -Og kjenner jeg damene rett, venter det noe bakeverk av ypperste klasse, for i denne barselgruppa kan mødrene virkelig sitt bakeverk!! Selv drar jeg nok ned nivået litt da mine ferdigheter når det kommer til baking nok ikke strekker helt til i denne gjengen. Men det hindrer ikke at jeg koser meg glugg ihjel med disse flotte damene og barna deres.
Men det er vel sånn det skal være i barselgruppe?!!

Jepp, men nå skal jeg ta turen innom Festfabrikken for jeg har hørt noen rykter på webben om noe festsalg??! 


hmmm....



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig