torsdag, februar 07, 2013

SOMETHING NEW & SOMETHING PURPLE




Litt nytt i kjøkkenet denne torsdagen.
Vase & lysholder fra KÄHLER.



Heia!


Fjosken & jeg har hjemme-dag i dag. Bare en liten tur innom vår lokale kirke senere i dag til dåpsforberedelser, venter. Akkurat drukket dagens første latte og lekt meg litt med kamera og litt nytt som har kommet inn i heimen fra Kähler og tine k. Dras stadig mot comboen sort/hvitt men denne våren kommer det også inn litt farger. Selve motefargen denne våren, lilla, er det ikke så mye av her hjemme, men noen striper på en liten Kählervase kan jeg vel leve med!






I sin iver etter å få tak i lekeranglen som henger over han i vippestolen, sovnet plutselig fjosken. Han ble vel lei av å se sin tullete mamma snu opp-ned på alt for å få tatt noen bra bilder i greit nok dagslys. Tror jammen jeg skal hive meg rundt å få vasket badet oppe mens han sover, så får vi ta oss en pw ute etterpå i det fine vinterværet.



Vi ses



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig