tirsdag, mai 07, 2013

EN MELLOMLANDING







Akkurat kommet hjem for en mellomlanding med en dusj, pc'n & en latte før jeg flyr videre. Etter 5km på mølle, 1 time styrke og 3km på step denne tirsdagsmorgenen, ventet nybakte rundstykker og litt ferieplanlegging hos min finfine svigermor. (mer om en liten feritur vi planlegger senere!)
De siste ukene har jeg fixet & ordnet supermasse og tiden bare flyr fra meg. Snart blir Albert 6 mnd og jeg skulle ønske tiden kunne stoppet opp litt. Jeg vil så gjerne nyte denne tiden sammen med han, men i det siste har vi så mye på gang at jeg føler for å stoppe opp og  rope haaallooo, vent på meg. Flere som har det sånn? 






Jisses, er klokka sååå mye??!
Da må jeg fly. I barnehagen venter Cornelius på mamma'n sin og så skal vi til fotografen for å se bildene vi tok før påske. Endelig kan jeg få fixet takkekort fra dåpen i februar(!!!).

Men i morgen ettermiddag er den her igjen, helgen. 
Da tar vi laaaang familiehelg alle sammen.
Ha en finfin tirsdag.




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig