søndag, august 25, 2013

LIDER IKKE AV GRØNNE FINGRE!







Heia supersøndag!



I dag sparket vi igang denne søndagen relativt tidlig?!!
Med to usedvanlig opplagte gutter som inntok senga vår så alt for tidlig med bein & armer i alle retninger, var det bare å komme seg opp av senga og igang med dagen. Ingen nåde!!
Dermed blir det luxus å få noen minutter for seg selv med en kaffekopp ute på terrassen mens den ene sover og den andre er opptatt med å kjøre traktor ute på plenen slik pappa'n gjorde det i går da han klippet gresset. Bankmannen er den STORE helten og alt han gjør kopieres av eldstemann.




Jeg lider IKKE av grønne fingre, det er det min mor som gjør. Og akkurat nå sitter jeg og ser ut på hagen vår, -den trenger nok en makeover. Men det får være for denne høsten. Neste år, -da skal ting komme på rett kjøl igjen, jeg lover!!
Ny og større terrasse står også på planen, men så lenge duger den vi har.


Nå skal jeg drikke opp latte'n min og ta meg en tur ned på plenen, for der holder Cornelius på å samle inn nedfalls epler for så å kaste dem over i naboens blomsterbedd:) 
Det bør jeg vel stoppe!!

I morgen venter en ny barsel- og jobbuke på oss, før vi på lørdag igjen tar en ukes ferie.
Kan nesten ikke vente.



Vi blogges  





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig