torsdag, august 08, 2013

LITT NYTT UTE PÅ TERRASSEN




Litt pix fra terrassen denne torsdagen.
Inn med litt nytt da mange av de plantene jeg kjøpte i mai nå har kastet inn håndkleet og måtte byttes ut.




Heia torsdagen.



Er det bra med dere??

Trodde egentlig jeg hadde postet dette innlegget tidligere i dag, så oppdaget jeg at noe var galt med nettet oppi veien her og at de skulle fixe det i løpet av en halv time fikk vi beskjed om. Derfor blir det litt seint denne torsdagen.
Her nyter vi den nest siste uken i ferie/pappaperm for denne sommeren. I går dro vår kjempeflinke aupair(!!) hjem til tigerstaden igjen, og gutta (-og vi!!) savner deg kjempemye, Mari☺. Men håper hun kommer snart igjen, for Cornelius har i hele dag gått rundt og sagt "Maji på fjy, maji på fly"!!  Vi håper savnet avtar utover i uka.

Egentlig skulle jeg vist dere litt pix fra det vi holder på med her inne for tiden, -nytt gutterom til Albert. Men istedet ble det litt i fra terrassen som så sårt trengte litt nye og freshe vekster da noen av de jeg plantet tidligere i sommer nå har takket for seg. På Plantasjen fant jeg litt nytt & grønt og jeg bare håper de vil holde en stund utover i august og utpå høsten.



En flettet pil fikk bl.a bli med hjem. Et salgskupp på Plantasjen, men hjelp, -hva gjør jeg med den på vinteren? 
Noen som vet?? så legg gjerne igjen en kommentar.






Nå skal vi mumse på litt bringebær med råkrem og limesukker mens vi ser opptak av The Dome på tvn. Ser nesten ikke på tv om sommeren lenger, dermed blir det viktigste tatt opp på Getboxen til senere.

I morgen kjører vi fredag igjen dere.
Tror det blir middagsgjester, så jeg må prøve å finne på litt godt til grillen.



KOZ





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig