mandag, september 09, 2013

HVERDAGEN OG DEN LENGSTE SOMMEREN






Heia!


Da har vi landet etter endt helg & siste ferien på denne siden av 2013. Men hvilket fantastisk sommervær vi har fått etter vi kom hjem da! Type lengste sommeren ever dette!! -Og takk for det. Måtte den bare vare enda noen dager.

Men tilbake til oss da. Bankmannen tuslet tilbake på jobb igjen og kneten er i bhg'en denne mandagen. I går gikk han rundt og sa hjrodos og lurte veldig på hvor de snille damene som ryddet bort tallerkener fra bordet vårt hele forrige uke, var blitt av?!! 
Etter en uke på hotell, venner mann seg til en viss standard, noe jeg argumenterte sterkt for da jeg bestillte egg & bacon til frokost av mannen i går!! 





Men nå er jeg & Albert tilbake i hverandres selskap igjen og hverdagen er over oss. Men så lenge skal jeg logge av straks og ligge flatt ut i dekkstolen der ute på terrassen for å få med meg de siste av årets sommer-solstråler.

Ingen tid å miste!



Vi ses






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig