onsdag, september 18, 2013

OM VERTINNEGAVER, HØSTEN OG GODE VENNER





Heeeeey lillørda'n!!


Fytti katta så kaldt det plutselig ble!
I går hadde jeg & Albert kjempefint besøk av Jenny med mamma & momo. Jenny's mamma jobber sammen med meg og jenny's storebror er født bare 3 uker før min Cornelius, mens Jenny kom til verden bare en uke før min Albert. Nesten litt morsomt det der!! Jeg hadde bakt pai med høstens kantareller, og etterpå mumset vi på croissanter og latte mens vi funderte litt over tilværelsen som hemmafruer de siste tre årene!

  

Se hva som dumpet ned i postkassen i går, siste nummer av BONYTT!!


Fikk denne kjempefine planten i lunch-gave. 
Setter sånn pris på gode venner, og kjempe koselig at man tar med en liten vertinnegave når man blir invitert bort hos venner. For alle blir vel glad for en liten gave innimellom?!!
Får bli et lite "dagens-tips" dette da!!





Nå må jeg løpe. Ovnen plinger og en ny plate med knekkis er ferdig.



Vi ses.






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig