mandag, oktober 28, 2013

A NEW MONDAY AND A NEW ME




F.o.m i dag kjøres det nye rutiner her hjemme!




Heia mandagen



Mandag. Ny uke og en finfin helg i bagasjen.

Sist uke vil jeg bare glemme langt bak i lillehjernen, og krysser fingre & tær for at denne blir mye bedre. Noen avtaler, møter og oppgaver, men ellers mye roligere enn sist uke. Må innrømme at jeg har slått meg på den nye, sunne, supermat-bølgen jeg også. Så i helgen ble disse  to handlet inn i håp om super-helse & super-masse-energi!!
Ser det er mange der ute som sverger til disse, så nå skal også jeg prøve.
(-Lover å komme tilbake med en oppdatering!)




Jeg blander mine to i en smoothie bestående av;

blåbær
jordbær
banan
litt honning
biola
juice

Super godt og forhåpentligvis, -super sunt!

Nå skal jeg & fjosken avsted for å handle litt. Etter helga mangler vi mye og litt freshe blomster må på plass igjen.



Vi ses





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig