mandag, oktober 14, 2013

EN LITT SLITEN UKESTART




En dagens dobbel!!



Den er her igjen godtfolk, -mandagen. 

Med en liten fjosk som har holdt oss febervåken denne mandagsnatten. Med tårer, masse snørr og hoste kjører vi ukestart. Heldigvis klarer han og sovne innimellom sånn at jeg kan få i meg en ny kaffe og lade til neste økt når han våkner med enda mere snørr & hoste. Man blir litt sånn ekstra mamma når de små er syk, hvis dere forstår hva jeg mener? Man vil bare pakke dem inn i myke fjær & masse kjærlighet og håpe at de snart våkner friske og glade igjen...




Kjole//HM & Cardi//Tara



Skal prøve og finne en litt høst-aktig & varm kjole jeg kan dra på meg til hverdags. Har sett en lekker en fra ChillNorway og skal surfe litt rundt for å se om den dukker opp i noen nettbutikker. 


Ha en finfin mandag da!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig