tirsdag, oktober 29, 2013

REMULADE, HJEMMELAGET




I kveld ble det hjemmelaget-remulade-fix her!




Heia tirsdagskvelden, har dere det bra?

Akkurat kokkelert sammen litt hjemmelaget remulade i kveld. Super-enkelt og myyyye bedre enn kjøpt. Du trenger bare litt;

Majo (hjemmelaget hvis du orker)
Creme fraiche
Dijonsennep
Kapers
Sylteagurk + litt av kraften den ligger i
salt & pepper





Jeg kjører kapers + sylteagurk i en kjøkkenmaskin, så tilsetter jeg resten og smaker til med masse pepper og litt salt.
Enkelt.


Dermed blir det frityrstekt torsk, nypoteter, solskinnssalat & remulade til middagsfix i morgen, mmmm...
Nå skal jeg straks slenge meg nedpå sofaen. Begge barna er endelig i seng og jeg skal se min favis-serie på tv; The big bang theory. Beste serien EVER!!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig