søndag, februar 16, 2014

MAISON SCOTCH - DEN PERFEKTE BUKSA




Maison Scotch La parisienne Zip jeans - ones you ve tried you never go back!!



Helt klart den beste buksa ever!!!

Hvorfor har ingen fortalt meg om denne før?!! De supre damene hos Cornelias hus hadde fått denne før helgen og jeg måtte selvsagt prøve en og ble solgt! Blir nye favisbuksa dette. Sitter som et skudd, kule detaljer og masse strech. Perfekt for oss 
ikke-så-perfekte-kropp-damene-som-har-født-to-barn-på-to-år! 

WOW sier jeg bare. 

Den perfekt t-shorta har de jammen også klart å lage. Til mine basics ble det med en mørk-blå og en grå hjem. Nå skal jeg ta med meg alle (tre) gutta (-og den nye buksa mi!) ut for å brenne av litt energi. Søndager er perfekt til sånt. 




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig