tirsdag, februar 04, 2014

TS TIPSER OM FAVISER!!






Wohoo, et lite tips her altså!

Dere som har frekventert denne bloggen i løpet av vinteren vet at jeg elsker disse comfy skjørtene. ELSKER! De sitter superbra og kan egentlig tilpasses hvilken som helst lengde -og sitter der! Tror samlingen min er opp i seks skjørt nå, og det kan nok hende at det blir flere!! Jeg har brukt dem til alt fra jobbintervju, julebord og til henting i bhg. Passformen er fantastisk og de kan styles opp og ned etter humør og anledning. Du finner dem hos de fleste merkene, fra lindex, floyd, MB til Day. Et lite tips der altså:)) 
I dag skal jeg endelig på MR med hånda og om noen dager kan jeg få endelig få vite om operasjon må bookes. Veldig spennende dager fremover altså:) 


KOZ



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig