onsdag, mars 05, 2014

LIFE WITH (SICK) KIDS



Midt i uka her i vårt casa er statusen ennå sykestue.


Lillelørdagen!



Ush, her starter vi på dag fire med feber-snørr-hoste-syke barn!
Heldigvis går det ganske greit på nettene og det hjelper på, men begynner å bli litt lei nå. Ute er det et supert marsvær men vi må dessverre sitte inne så lenge gutta er syk. Selv tok jeg en liten sving innom jobb noen timer i dag tidlig da jeg trenger å få brukt hjernen min på litt annet enn sykdom. Så mens bestemor & bestefar var hjemme med barna, fikk jeg en etterlengtet tur ut i frisk luft.



Superfreshe Anemoner som har stått siden helgen.




Blar litt innimellom i den nye boken til JA. Kanskje er det våren som inspirerer til litt farger og nytt? Boken er så spennende og jeg oppdager stadig små perler til inspirasjon! Anbefales. 


NÅ - middagsfix!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig