fredag, mars 14, 2014

SI VELKOMMEN TIL HELGEN








Velkommen helgen



Sånn ser det for det meste ut på pulten min for tiden.
Drikker x antall kopper pr dag med kokt vann, ingefær & sitron i den tro at dette vil ta knekken på viruset jeg har fått i kroppen. Vel, -suksessfaktoren har så langt vært lav! 





Håper dette en dag kan gjelde for meg...

Trenger nye utfordringer, en ny jobb og har masse ideer brennende innvendig. Den kreative delen av hjernen må snart få komme ut av vinterdvale. Doing what I love...
Men en dag, en dag lever jeg slik...




Men så lenge skal jeg fortsette kampen mot et virus, en kamp jeg til slutt skal vinne. Og selv om det skulle vise seg og ikke virke, har jeg i hvertfall stått kampen ut. For av og til er det det viktigste, -å stå kampen ut...

Men iallefall;
fredagen er igjen her og helgen venter oss med nybakt brød, og et virvar av små armer & bein i sengen halv åtte på morgenen når vi våkner så ALT for tidlig!

H E L G E N, -søren meg det beste som finnes!!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig