søndag, april 27, 2014

VÅRYR!!








Varme & vår er lik grillings!!
Vi fyrte opp årets første Weber i går, men måtte dessverre spise inne da ikke alle terrassemøblende var på plass ennå:(



Heia solige søndag




Bare eeeelsker sånne søndager som i dag!
I hele nabolaget driver alle med det samme. De koster, de raker, de lugger, de høytrykkspyler, og så klart, -GRILLER!! barna har tatt ut sykler og trampoliner. De hviiiiner rundt på nyoppdagede sparkesykler mens voksne menn i sin beste våryre alder, farer forbi på veien i trange sykkeltights på sykler som sikkert koster godt over en mnd lønn! 
-Joda, våren er her!

Akkurat nå bivåner jeg det hele fra min nyvaskede sofakrok her på terrassen min mens jeg drikker en latte og blogger litt til dere;))
Sikkert et syn jeg deler med flere rundt om i dag.

Nei, nå altså! 



See U later girls! 







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig