søndag, mai 11, 2014

HAPPY LOVE






WOW, sånn føler jeg meg i dag!!!

I dag våknet jeg helt av meg selv og solen som skinner inn gjennom takvinduet vårt og rett inn i sengen på meg. (noe bankmannen egentlig ikke er så veeeldig fornøyd med!) Ingen unger som skriker til av feber eller oppkast midt på natten, bare en hel natt, sammenhengende søvn!

Og da blir man jo bare SÅÅÅÅ glad!

I dag har vi jo så mye å ta tak i. Hele denne uka har vi liksom gått i dvale, men nå er vi igang igjen. Sommerplanter som skal få et bosted, frø som skal såes, tapt leketid som skal takes igjen, gulv som skal vaskes, et selskap som skal planlegges. 
Joda, vi har nok å ta tak i!

Nå skal jeg bare få i meg min morgen-cappuccino,
så kjører vi søndag dere!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig