onsdag, september 03, 2014

DAGENS MED NY CARDIGAN





Dagens hemmafrulook!!
Cardigan//Match Skjørt//Gant singlet//MB



Brrr, småkaldt og høstlig i luften på morgenen på vei for å levere i bhg i dag. 
Investert i en supergod cardigan fra Match som sikkert får bli med meg myyyye denne høsten! Tar det riktig så rolig på morgenen denne uka når jeg har så god tid. C synes det å starte på stor-barn ble en litt for hard overgang straks etter ferien og krever mye trøst og  oppmerksomhet ved levering for tiden:(( Hardt for et mammahjerte dette, men trøsten er at det ser ut til å gå bedre dag for dag... 

Nå skal jeg ta meg en tur ut for litt flikking her & der med litt hvitmaling på terrasseprosjektet vårt. Tror jammen jeg skal plukke litt rips og noen epler også. -Og kanskje blir det en eplekake i løpet av dagen?!!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig