torsdag, november 06, 2014

MAKRONER FRA LADURÉE Paris







Har dere en super torsdag alle sammen?

Jeg lover, dette er mitt siste inlegg fra Paris, -I promise!! 
Men det er bare sånn at man ikke kan besøke Paris uten å legge turen innom verdens mekka for småkaker, Ladurée. M.a.o her snakker vi makroner. Små, overprisede smykker av lykke som smaker fantastisk hvis du finner din favoritt. Selv bare døøøør jeg for en med saltkaramellsmak!




-Også snakker vi innpakking!

Disse vakre eskene er halve moroa, spør du meg! Selv gikk jeg for en pen grønn en med silkebånd, fylt med 24 makroner. Og en liten rosa en med 6 valgfrie smaker. En kullinarisk opplevelse som satte meg tilbake en god del hundrelapper og ga bankmannen nervøse rykninger i munnviken L E N G E etter vi endelig kom oss inn, gjennom køen og frem til kassen!!

Vi valgte butikken på Champs-Elysées, rett og slett fordi vi gikk oss på den tilfeldigvis!


Etterpå satt vi på en benk oppe ved Triumfbuen, drakk cappuccinos og spiste på oss sukkersjokk, mens vi bedrev people watching i høstsolen.
Et ordentlig Paris-moment!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig