torsdag, desember 11, 2014

F R O K O S T - enkelt og greit!






Det har med tiden blitt endel frokostinnlegg - det er det to grunner til. Jeg klarer ikke å starte dagen på tom mage, og det er, synes jeg, - dagens viktigste måltid! For meg & bankmannen er det det det roligste øyeblikket på hverdager før barna har stått opp - og i helgene den koseligste tiden av dagen sammen med ungene, hele familien. Selv om jeg mååå spise frokost hver dag, betyr det ikke at jeg har den største appetitten 05.45 - derfor er variasjon stikkordet! Av og til holder det med en cappuccino & en croissant, eller en smoothie. Eller for de riktig store dagene med masser av tid - et rekesmørbrød med masse majo, bløtkokt egg og store, hjemmepillede reker! 

-Og så har man de dagene hvor vi, eller bare jeg, spiser frokost ute. 
Ungene er levert i bhg´n og man kan jobbe litt eller bare slå i hjel litt tid før man må videre med dagen. Da er det godt å nyte at andre lager frokosten din! 

Men i dag - den store hemmafruen bake-til-jul-dagen!!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig