fredag, juni 19, 2015

MOR SKAL UT Å SVENGE SEG!!







Heia fredagen & helgen!


Neimen, sorry altså. Alt for lenge siden sist, -jeg vet. 
Men tiden før sommerferien er alltid så sykt travel. Jobbing, kidsa sine aktiviteter og avslutninger over en lav sko, gjør denne tiden (-foruten advent) til den travleste tiden på året! I morges tok jeg en sving innom treningssentret etter levering av mann & barn og jeg er ganske så fornøyd med dagens økt. Ferien nærmer seg med stormskritt og det er greit å legge inn et ekstra gir nå for når ferien er her blir det nok litt mer laidback.






Men nå må jeg løpe. I kveld blir det rosa bobler, hyggelige kollegaer og god mat i godt selskap 
for i kveld skal mor ut å svenge seg! - Og som vanlig har jeg iiiingenting å ha på!!


Ha en finfin helg da alle sammen og vi ses snart!!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig