fredag, juli 10, 2015

IT`S ALL ABOUT ME







Happy mommy-time!!

Jepp, denne fredagen og helgen handler kun om lille meg!
I mangel på sommer har stort sett alle dratt til en eller annen plass med sol & bad og plutselig er byen nesten folketom. Det gjelder også resten av min lille familie. Bare turister fra de store cruisebåtene rusler målbevisst rundt i vår lille by, og for min del nyter jeg roen og min første cappuccino på en nesten folketom kaffebar. I går fant vi ut at vi ikke orker mer av dette dårlige været, ush. Så i dag skal jeg prøve å få bestilt oss en tur til en plass med ordentlig sol & varme. Selv barna har begynt å mase om det ikke blir sydentur snart - bare 2 og 4 år og allerede værlei!!


Nop, været får jeg ikke gjort så mye med men jaggu kan vi kose oss for det!



KOZ






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig