mandag, september 28, 2015

EN PREPPY DAGENS!






Heia mandagen og ny uke!


Bilde er egentlig fra fredagen da jeg hadde en ordentlig veninne-dag. Vi startet dagen med frokost etter at barn og mann var levert, som gikk langt ut i brunch-tid! Luksustid jeg & min gode veninne nesten aldri tar - eller har tid til. Etterpå ble det en liten shoppingrunde i vår lille by (-som dere ser av selfien tatt inne på Cornelias hus sine nye lokaler!). Vi løste verdens, barn- og ekteskapsproblemer, og vi avgjorde det store poncho-spørsmålet etter endel prøving og testing! Jeg har denne høsten gått og lurt på om denne er et plagg jeg skal investere i. Vi ble helt enige!!

Så gikk vi begge hvert til vårt etter en finfin dag og inn i helgen.
En "vanlig" helg med litt familiekos, en stk febersyk fjosken, svigermor på årets får-i-kål middag, dugnadsarbeid og begge som slukner forran tv´n så snart begge barna har sovnet.

En helt VANLIG helg m.a.o!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig