tirsdag, september 08, 2015

GI DET DU KAN - STØTT REDD BARNA





Akkurat nå sitter jeg her og redigerer alle bildene fra helgens festligheter.


Heia tirsdagen!!

Så mye og gjøre og så lite tid, det er mitt problem for tiden. Et luksusproblem i disse triste tider, jeg vet. Mens vi gjør vårt beste for å henge med i hverdagen, er hverdagen og livene til 11 millioner mennesker på flukt, en helt annen. Og her diskuterer vi om 8 tusen flyktninger er for mye?? En dråpe av totalt 11 MILLIONER???
Vi står overfor tidenes største katastrofe i moderne tid, en flyktningestrøm vi aldri tidligere har sett maken til. Titusenvis av disse er barn. Barn som har kommet bort fra, eller mistet sine foreldre. Med to små barn selv er dette det som gjør mest vondt i et mammahjerte.

Så folkens - mine fine bloglesere, dette er tiden for nestekjærlighet og giverglede. Gi det du kan, enten det er klær, husrom, tid, mat, bleier, bæreseler eller penger. Alt trengs. 

Selv støtter jeg Redd Barna. Følg linken og gi det du kan. 

På forhånd, takk.





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig