mandag, september 21, 2015

PRODUKTER PÅ FERIE







Etter noen litt slitsomme år med småbarn nå, har jeg endelig tatt tak i mitt fremtidige meg. Frem til for noen måneder siden besto mine morgen og kveldsrutiner av litt lunkent vann i ansiktet for å våkne, litt deo og en splash med parfyme hvis jeg skulle utenfor huset! 4 år med våkenetter og mye stress har derfor satt sine spor. JEG som aldri var plaget med uren hud før jeg fikk barn, fikk plutselig kjempeutbrudd av kviser og påfølgende sår i hele ansiktet. Jeg liknet et barn med vannkopper på det verste!! Her måtte det tas grep. Jeg fikk hjelp på H2 hudpleie av min kjempeflinke hudpleier og hun tipset meg om hudpleieserien E L I X I R. En serie satt sammen og utviklet av norske hudleger - du kan lese mer om den her. Og det måtte bli verre før det ble bedre, -det kan jeg love! Etter ca 5 uker var huden helt forandret. Ikke en kvise og ikke et sår en eneste plass. Jeg var blitt normal igjen!!! Disse produktene og litt annet er derfor et must for meg, og uansett hvor jeg reiser på ferie, er dette nå med. 

Pluss solfaktor off course!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig