mandag, oktober 19, 2015

A SLOW START






Dagens bloggerske i stripes - Gant & varmt skjerf - Holzweiler.




ENDELIG er jeg på gang igjen! 

Etter sist ukes nedtur med streptokokker i halsen, feber og en kropp som ikke ville henge med noe lenger, våknet jeg i morges til liv igjen. Tok med hele familien denne helgen på hytta til bestemor & bestefar for å få tatt meg igjen med omsorg, hvile og masse frisk luft. 
Gjorde underverker kan jeg si!!

Jeg & barna tok en slow start på denne uka og mandagen. Alle fikk sove så lenge de ville, så tok vi turen til bhg´n og alle var så avslappet og lettet over å slippe starte uka med stress. Bare ta det helt i guttas tempo og kose oss sammen før hurralivet i bhg´n startet. Sånne morgener er gull verdt! Og selv kan jeg nå nyte å starte dagen på favoritt café med en cappuccino & en kanelsnurr. Lese litt mail og få unna litt jobbting mens morgenen snegler seg avgårde i slow mandagstempo. Skal straks rusle inn til byen for å handle litt til dagens middag. En italiener står på menyen i dag! Masse ristede paprika & tomater skal bli deilig hjemmelaget pastasaus med kjøttboller. Godt for både liten & stor, og såååå mye bedre enn de glassvariantene du finner i butikken.


K O Z





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig