torsdag, november 19, 2015

EN DAG MAN LETT HOPPER OVER!







Puh, hvilken dag vi har lagt bak oss. 

Startet med to barn i baksete på bilen og en lett stresset mamma bak rattet på vei innom bhg før en travel jobbdag med masse avtaler, som på vei ut av garasjen kjenner at høyre fremhjul har punktert i løpet av natten!! NEEEI! I tillegg knekker jekken når bankmannen skal skifte hjul og når endelig den snille pappaen min kommer to my rescue rett fra sengen, ruller hele bilen ned av jekken og ned på felgen! WÆÆÆÆÆ!! Kom meg til slutt på jobb mens bankmannen måtte vente hjemme på 24-timers veihjelp før vi igjen var tilbake på veien.

Lillelørdags-kvelden og bankmannen holder landet i gang på jobb mens jeg holder resten av familien gående her hjemme! Trøtte, nybadede skatter sover godt i sine senger mens mitt selskap for kvelden er en colaboks, sofaen & tv´n. Håper på en bedre dag i morgen som for min del er siste arbeidsdag før jeg tar helgen. 

Snart roper sengen på meg og i morgen venter, forhåpentligvis en ny og bedre dag...

K O Z




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig