søndag, januar 24, 2016

EN SUPERSØNDAG





En stille formiddag her hos oss denne søndagen.



Jeg er SUPERFORNØYD med denne søndagen så langt!!


Tidligere i dag tok vi farvel med min søster og hennes (lille) familie for denne gangen. De siste dagene har vi tilbrakt sammen for å få unna våre foreldres flytteprosjekt. Derfor lite blogging her på hjemmefronten. Det blir alltid et tomrom når de forlater oss til fordel for hovedstaden, og gutta synes helt klart det er trist når fetter-Mats drar. Men den egentlige grunnen til mitt superfornøyde humør i dag er at jeg for første gang på denne siden av nyåret, endelig har funnet frem løpeskoa igjen og kunne slite meg gjennom en mil i alt for dårlig form etter sykdom denne første måneden! Utrolig godt å få igang kroppen igjen. Det var så utrolig fint vintervær der ute og en kjenner virkelig hvordan kroppen jobber mot både kulde og melkesyre...


Men nå venter middagsfix - en entrecote står på laaaangstek i ovnen og sammen med den blir det i dag chips & bearnaise. Kan spise med god samvittighet i dag!


I morgen kjører vi mandag og ny uke, dere!!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig