fredag, februar 05, 2016

BRØD & FROKOST





Helgens bröd fra Godt Brød er i box!



Beste dagen i uken, fredagen er her igjen folkens!

Som seg hør-og-bør holder vi trenden med litt sunnere mat fra nyttårsforsettene i januar, og kjører på med grovt, surdeigsbrød fra Godt Brød denne fredagen. Skulle så gjerne vært super-husmor og bakt selv, men jeg har for lengs innsett mine begrensninger og kjøper heller godsakene og meg selv litt bedre tid! Jepp, -og jeg står for det!!

Helgen står for døren og vi skal straks avgårde til mamsen & papsen for å tilbringe ettermiddagen der. Spise middag og hjelpe til med å skru sammen litt skap og annet nødvendig som kommer til når man flytter. Men nå roper gutta på meg her og jeg må komme meg avgårde.


Vi ses igjen og ha en finfin helg alle sammen!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig