onsdag, mars 02, 2016

STILMIX





Noen i vår casa har en favoritt artist - kan du se hvem det er?


Rock eller fashion? Eller hjemme hos oss - en rocka-fashion-mix
Stor sorg i heimen her hos oss da bankmannens store idol døde her på starten av det nye året. En innovativ kamelon som har gått forran både når det gjelder rock og fashion. Derfor er bøkene hjemme hos oss en god mix av både det ene og det andre!






God morgen onsdagen.


1. Mars i går og vi går helt klart mot lysere tider og det er helt fantastisk, spør du meg! 
Nå skal jeg hive innpå en smoothie og komme meg avgårde til treningssentret for en styrkeøkt. Evigheter siden sist og jeg har en følelse av at det kommer jeg til å få kjenne! Har også lunchplaner med en god venninne. 


Vi ses igjen snart.




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig