tirsdag, juni 21, 2016

YESTERDAY WAS A GOOD DAY





Dagens - blå skjortefavoritt fra Ganni


I går gjorde jeg noe jeg elsker men nesten aldri gjør, 
- en hel dag for bare meg selv! 

Jeg lot telefon & Mac være hjemme mens jeg nøt hele dagen på spa med alt det innebærer av velvære. Massage, panfløytemusikk, frukt servert på fat, bobler i glasset før lunch, ansiktspleie, badstuer av ulike slag og mye vann, både i bassengform og som drikke. Spadagen var en gave fra guttene mine da jeg fylte 40 tidligere i vår - for ja, jeg har blitt 40 og dette var en sårt trengt hviledag!

En annen ting jeg bor i og elsker for tiden, er denne skjorten fra Ganni. Skjorten er en ny favoritt. At den i tillegg har en nydelig blåfarge og nydelige blomsterdetaljer gjør den til sommerens helt klare favis i min garderobe.




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig