tirsdag, november 29, 2016

JULEFIX LIGHT!





Lett julekos med pepperkaker, bringebær og klementiner denne tirsdagen.







Her sitter jeg i sofaen med Mac´n, spiser litt godt og lytter på podden Säker stil. Ute er det en kald, regntung tirsdagsmorgen. Var alene hjemme med barna denne morgenen og de var så utrolig snille og dyktige. Cornelius kom tuslende først opp, kledde på seg selv og ville straks ned å ta en skive mens han fikk se Ipad. Albert var like flink og mens jeg fikk stelt meg på badet, hadde de tent batterilysene på spisebordet bare for å kose seg! Mine to elskede, kloke og flinke boys.

I kveld skal jeg jobbe litt mens Bankmannen tar barna her hjemme. Jobbet mye på kveldene den siste tiden og Bankmannen har gjort en kjempejobb alene med gutta. Gleder meg til resten av uka når vi alle skal være sammen på ettermiddagene og kveldene igjen. Til helgen skal vi møte gode venner, spise middag ute og gå på kino. 
- PÅ KINO, liksom!! Ikke vært på biografen på flere måneder! 
Skal bli så gøy.




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig