torsdag, november 03, 2016

TRINESTIL TESTER - Frokost på SELLANRAA




My kind of breakfast...





Årets første snø der ute men godt og varmt inne...






My kind of sandwich...





My kind of cup...






For to uker siden var gikk jeg glipp av åpningsfesten på byens nyeste café/spisested pga andre avtaler. Men i dag har jeg fri og en frokostdate, og tok turen nedover for å teste ut frokosttilbudet og ble svært positivt overrasket. Endelig en plass hvor man kan få seg et ordentlig smørbrød (-utenom hotellfrokost selvsagt) en tidlig morgen i Trondheim by! 

Kaffebar, bokhandel, restaurant og vinbar er konseptet - og selv om jeg bare har testet ut frokosttilbudet så langt, virker det hele som et solid konsept. Frem til lunch kunne jeg velge mellom rugbrød med ulike typer pålegg som egg & grønnkål, varmrøkt sild m Rømme & rødløk, Ost m rødbete. Jeg gikk for silden, norsk eplemost m ingefær og cappuccino. 
En finfin måte å starte torsdagen på...



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig