onsdag, desember 28, 2016

MIN JUL 2016





Heia bloggen!


Evigheter siden sist jeg tok turen innom her, jeg vet...
 Men har gjort et bevisst valg om å kun prioritere familie og venner denne julen. Var så sliten da julaften nærmet seg at jeg ville bare sove og sove enda mer! Det ble rett og slett for mye den siste måneden med 2 jobber, familie og alle aktivitetene som følger med når julen nærmet seg:(

Men nå er jeg igang igjen - men det blir en myk start på det nye året for min del.


I dag har vi gjort absolutt ingen ting og det er sååå digg! Vi labber rundt i pysj, spiser julekaker og drikker kakao mens vi ser tv hele formiddagen, og bare nyyyter at vi ikke har en eneste plan denne onsdagen!


Vi ses






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig