tirsdag, mars 21, 2017

RASPBERRY MACARONS WITH LEMONCREAM









Mitt første forsøk på makroner og se så bra de ble!



Trine gjør ting hun ikke kan!

Men joda, egentlig gikk det over all forventning. Har aldri laget makroner før men en gang måtte jo bli den første. Halverte oppskriften da jeg var usikker på om dette skulle bli bra. Baby steps! Elsker den skarpe smaken av bringebær & sitron sammen, men angrer på at jeg ikke brukte mer bringebær da de kunne smakt enda mer bær og vært enda mørkere spør du meg. 
Oppskriften er egentlig ganske basic og du finner flere rundt om på nettet, smaken velger du selv og så lager du fyllet etterpå - min er basert på smørkrem.

Prøv - supergodt selv på en tirsdag!!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig