onsdag, mai 31, 2017

URBAN HAPPINESS - spa, hvile & egenpleie





Utenom sol og avslapping, er shopping noe av det beste med det å ha ferie. Og for meg er det to must jeg må få med meg på reise i et annet land; -mat & apotek! Vi leide bil med sjåfør her forleden dag og tok turen inn til Phuket, ca en og en halv time fra Khao Lak. Og en tur innom Boots i utlandet skuffer aldri! Utvalget av merker er mye bedre enn hjemme -og for tiden er jeg jo litt opphengt i spa, hvile og pleie!! Jeg kom over merket Urban Happiness Aromatheraphy som damen på apoteket så hardt anbefalte. Jeg falt helt for duften og de ulike typene de hadde. 
Selv gikk jeg for sleep, energy, de-stress og smile
På hotellet hvor vi bor her i Khao Lak er det oljebrennere på alle rom, og på kvelden brenner vi nå 
Nr 01- SLEEP. Så beroligende...



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig