torsdag, august 17, 2017

#INTERIØR







#INTERIØR - hjemme hos oss akkurat nå!


Nå er høsten her og i løpet av sommeren har det egentlig vært svært lite endringer her hjemme, bortsett fra at grønnplantene mine har levd sitt eget liv og vokst seg MYE større! Disse retroplantene er blitt superpoppis de siste årene, og det kan jeg godt forstå. De kan vokse seg kjempestore og blir etterhvert kunstverk i seg selv. Husker godt at mamma hadde flere kjemper hjemme hos oss under oppveksten og den gangen brydde jeg meg lite med sånt, men nå forstår jeg fasinasjonen mamma hadde med dem.
De trives godt litt unna direkte sollys og jeg lar dem tørke godt ut mellom hver vanning - perfekt for mine grønne fingre!


🌿



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig