fredag, juni 17, 2011

Sommer & småpyssel...

Pyssel og sommer...

Endelig kom fine fine sommeren til oss også.
Har superenergi i dag og har gjort huslige sysler fra morgenen av. Voggen som vår lille prins skal tilbringe de første nettene i, har min snille pappa fikset og malt, -og den ble så fin da den fikk ny dyne med nytt sengetøy. Foreløpig er det bare Maileg-kaninen som får sove der i mangel på selskap, men jeg håper og venter at han snart nå vil komme til verden den lille prinsen vår.

I går tok jeg en liten tur innom åpningen hos Riviera Maison butikken her i Tondheim, og selvsagt ble det med noen småting hjem! Damene hadde åpnet champagnen og sammen med nydelige cupcakes, ble dette en åpningsfest med masse koselige damer. Fant også en kjempefin barnestol som jeg tror kunne passet på det nye gutterommet, men avventer litt for å se hva vi får plass til.

Nå skal jeg slappe av i det gode været med magasiner, litt godt i glasset og nyte at sommeren endelig har kommet til oss også... 

Mitt nye oliventre har endelig fått ny krukke og sol på seg etter flere regntunge dager i garasjen.
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig