onsdag, juni 08, 2011

Venter på sola og uteliv....

Morn alle dere søte bloggere der ute!

Har nettopp spist en deilig frokost og fått lest masse fine blogger på Ipaden. Har blitt et fast morgenrituale etter at jeg gikk ut i permisjon dette. Det er så mange fine blogger der ute og de inspirerer i hvertfall meg masse. Har en favoritt-liste på Ipaden som jeg bar må gjennom hver dag mens jeg spiser frokost, -og listen blir bare lengre og lengre!

I dag er vi blitt lovet varme og sol, derfor tok jeg meg en tur ut på terrassen mens jeg vurderer sterkt å ta av trekkene på hagemøblene. Det har stort sett regnet de siste dagene, så utemøblene har fått stå urørt og godt tildekket. Men i dag kommer de nok frem igjen etterhvert som solen titter rundt solveggen. Kjøpte et nytt oliventre forleden dag som frem til i dag har stått i garasjen pga det dårlige været, i dag skal det frem og opp i ny potte for å vokse seg enda større på terrassen i sommer. Fant også noen fine krukker fra TineK i går som må få komme frem i løpet av dagen...



Noen bilder fra hagen i dag mens jeg venter på at solen skal komme rundt hushjørnet!
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig