mandag, august 15, 2011

blogg - og kaffepause

Tid til en liten blogg - og kaffepause...

Ikke mye tid til overs når man har en liten prins i huset som innsisterer på å oppta det meste av tiden til sine foreldre på dagtid. Dermed setter jeg ekstra stor pris på å få noen timer til overs med lesing av blogger mens jeg nyter en deilig latte.
Så mange spennende og fine blogger mange av dere har, og jeg lurer av og til på hvor dere finner inspirasjon til alt det fine dere blogger. Hvis noen av dere vil legge igjen en kommentar med deres blogg eller dere kan tipse meg om deres favorittblogger, hadde det vært hyggelig.
Skal prøve og få nok tid til å lese gjennom tipsene deres, og kanskje dukker det opp en ny favoritt her hos meg også, hvem vet...  

koz og klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig