tirsdag, august 16, 2011

from a kitchen window


Melankolske øyeblikk fra kjøkkenvinduet...

På trappen utenfor kjøkkenvinduet står en hvitmalt benk og en litt slunken hortensia å kjemper mot høsten som nok kommer. Jeg står inne på kjøkkenet og synes det er litt trist at vi nå bare har den mørke, lange vinteren å se frem imot og det gjør meg litt melankolsk her jeg står og ser utover hagen. Håper ennå vi kan få lurt inn noen sommerdager fremover på tidlighøsten...

I går hadde vi koselig familiebesøk fra Tromsø, og jeg hadde med dette en god unnskyldning for kladdkake også denne uka, og også denne gangen ble det en suksess. -synd egentlig da jeg hadde håpet og kunne kose meg med restene dagen etter, men slik ble det ikke. Hver smule forsvant og jeg sitter tilbake med masse hjemmelaget vaniljekrem!

Deilig kladdkake med bringebær og vaniljekrem, mmmmm....

kos &klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig