fredag, august 26, 2011

Odd molly love

 Mollybloggings and love!

Mornings alle bloggiser.

I går ble det en kjempkos dag med shopping og mys på cafe. Såååå mye lekkert tøy nå utover høsten og vinteren. Fant masse jeg gjerne skulle tatt med hjem, men falt for noen lekkerbiskener i fra Odd Molly hos butikken Cornelias hus her i trondheim.
Har fått øynene opp for disse søte og morsomme plaggene. Kjempepraktiske klær for en mamma i farten!

Genser fra Odd Molly, smykke kjøpt på Top shop I New York.

Nå skal jeg kose meg med et lite stykke kladdkake med friske jordbær og krem mens jeg nyter en cappuccino og venter på at dagen skal begynne for vår lille prins som ennå sover søtt i voggen sin. Senere
i dag venter besøk hos mine kjære foreldre som har tilbrakt den siste tiden i Paris. Blir så gøy og se dem igjen, og så tror jeg de nesten ikke kan vente med å se Cornelus da de har vært så lenge borte.

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig