torsdag, august 25, 2011

stripes, my favorit thing!

Har en stooor forkjærlighet for striper for tiden!

Som tidligere nevnt blir jeg aldri helt vel med å se bilder av meg selv her inn på bloggen, men for tiden er jeg så forelsket i topper med striper. I dag kommer stripene fra H&M mens jeans er fra en av mine favis merker, Filippa K.

Morn søte bloggiser der ute!

Ikke alltid like lett og være velkledd som mamma når det enkleste er å daffe rundt i joggebukse og ammegenser. Men jeg har bestemt meg for at litt stil skal jeg prøve å få til, selv om det innimellom bleieskift og pupp ikke alltid er like enkelt!
Heldigvis bryr ikke Cornelius seg så mye om hva mammaen driver med utenom mating og bleieskift, men bankmannen kaster innimellom et litt oppgitt blikk på sin fru når hun valser rundt i sine "praktiske mammaklær". Derfor prøver jeg å kombinere praktisk med trendy, noe som ikke alltid er like lett. Har som mål og ikke forlate huset i joggebukse annet enn når vi skal på tur i skog & mark! -eller på en liten treningstur. 
Så i dag tenkte jeg å ta meg en liten shoppingrunde med prinsen på slep for å spotte inn høst - og vinternyhetene rundt om i byens butikker. Trenger å fornye garderoben etter å ha labbet rundt i gravideklær hele våren. Og siden det meste av klærne mine nå er blitt for store etter å ha gått ned så mye i vekt (smile), kan jeg belønne meg selv med litt nytt på klesfronten! 

kos & klem
T



SHARE:

1 kommentar

  1. Striper er stilig! Ser vi har samme smak på flere ting :) Jeg har fortsatt noen kg igjen etter sistemann (de sitter enda hardere nå enn etter første svangerskap) som skal av i høst. Gleder meg vilt til å belønne meg selv med ny garderobe snart! :) Ha en fortsatt fabelaktig torsdag! PS: Koselig at du vil være med på min Give Away :)

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig